Uw financiële administratie
De basis van uw bedrijf waarop belangrijke beslissingen worden gebaseerd. Het is dan ook van groot belang dat uw administratie altijd correct en up-to-date is. Een goede presentatie van uw cijfers (jaarrekening) is niet alleen in uw eigen belang. Deze zal, indien noodzakelijk, ook moeten worden gepresenteerd aan banken, verzekeringen en belastingdienst en dergelijke.
Een financiële administratie bestaat uit, de verkoopfacturen, de inkoopfacturen, de bankafschriften en indien aanwezig een kasboek. Daarnaast kunnen er zaken zijn, zoals kilometerregistratie en urenregistratie. Deze zijn heel belangrijk om tijdig bij te houden voor uw administratie en de Belastingdienst.
Naar wens kunnen we uw financiële administratie uit handen nemen. We vragen u dan uw financiële gegevens per maand, per kwartaal of per jaar aan te leveren. Dit kan persoonlijk, per post of per mail, wat voor u het beste uitkomt. Vervolgens zullen we uw financiële gegevens verwerken in de ons administratiepakket Twinfield en de gevraagde aangiftes indienen, zoals de omzetbelasting of de winstbelasting.
Heeft u een eigen administratiepakket? geen zorgen we zijn van alle markten thuis en komen graag bij u op langs om uw financiële administratie te verwerken en te bespreken.
Indien gewenst kunnen we u een tussentijdse rapportage verstrekken, zodat u ook direct en altijd inzicht heeft in uw financiële positie en of uw eventueel moet bijsturen.